Re: Notebook DELL Latitude E6400, Port Replicator PR02X a sériový port

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Listopad 2 17:10:39 CET 2014

No moc sa mi v tom nechce rypat, lebo je to uz davna minulost, v ktorej je
nevhodne sa znova vrtat, a navyse v celej komedii je bios len jedna
scenka... Dnes to uz aj tak bude fungovat vsetko inak. Chcel som len
povedat, ze upgrade biosu nemusi byt a nie je len jednoduche spustenie
prislusneho exaca.

A.