Notebook DELL Latitude E6400, Port Replicator PR02X a sériový port

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Listopad 2 16:54:54 CET 2014

On Sun, Nov 02, 2014 at 04:38:23PM +0100, Andrej Jancura wrote:
> Tak si spominam, ze ked sa zacali zahadne a cudne problemy s mojou Toshibou
> za 60 litrov, tak prve co sa ma pytali v autorizovanom servise, kto mi
> upgradoval bios.... Ano potom bola Toshiba este v slovenskom autorizovanom
> servise a fungovala presne este pol roka... :-(

Muzete to trochu rozvest?
Nejak nechapu kam mirite? Jakoze ten Vas upgrade mel mit neco spolecneho
s chcipnutim ntb za 1/2 roku nebo ten upgrade, co udelali v servisu?
Nebo jeste jinak?

P.T.