10MHz z 16,384MHz ?

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Listopad 2 15:07:03 CET 2014

Pokud nechcete obyc PLLky, pak stoji za zvazeni treba brouk AD9523-1, ten
v podobne aplikaci pouzivam. Je s nim trochu babrani.

Krome toho bych doporucil mrknout, jake signaly jsou vevnitr. Symmetricom
jsem zadny nerozebiral, ale pomerne podrobne jsem vrtal v LPRO-101, coz je
taky Rb, a tam je jednou z hlavnich zpetnovazebnich frekvenci 90MHz, k niz
se prictou nejake kHz a pak se to primo na SRD diode smesuje v kavite na
6.8...GHz. Tech 90MHz je pak primym delenim (starsi verze Xilinx XC3030,
novejsi brouk v shodnem pouzdre, ale uz ASIC) prevedeno na 10MHz.

Treba bude v tom Symmetricomu interne taky 90MHz, z toho by se pak 10MHz
delalo docela dobre.

ZdraviM.P.