Re: Notebook DELL Latitude E6400, Port Replicator PR02X a sériový port

Neděle Listopad 2 07:05:04 CET 2014

Kdyz si vezmete, jak je obsluha techto pameti slozita, muze to byt chyba
biosu pri inicializaci, HW chyba radice, muze se pripojenim dalsiho
slotu rozhodit casovani sbernice a system snizi rychlost aby to fungovalo...
Moc sanci bych tomu nedaval, pokud tam nejede novejsi OS. Jeste mozna
ten linux zkusit.