Re: Notebook DELL Latitude E6400, Port Replicator PR02X a sériový port

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Listopad 2 06:20:14 CET 2014

Symptomy s pamatou, ktore tu popisujete, vykazovali moje pocitace uz pred
11 rokmi... Ked som sa "dobrovolne" vratil domov zo svojich ciest po svete.
Berte to tak, ze ktosi mudrejsi od Vas sa stara o Vase zdravie a je to je
prevencia proti epilepsii, keby nahodou Vas pocitac bol rychlejsi ako Vas
mozog... To by mohla nastat fatalna chyba s fatalnymi nasledkami. :)

No a po technickej stranke, dvojnasobna pamat zatazuje zbernicu a riadiaci
cip dvojnasobnym prudom... Meni sa aj kapacitne zatazenie jednotlivych
pinov radica a sposobuje este niekolko dalsich efektov... No holt domaci PC
je optimalizovany na minimalnu konfiguraciu a vsetko ostatne su zbytocne
vyhodene peniaze.

A.