Re: Notebook DELL Latitude E6400, Port Replicator PR02X a sériový port

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Listopad 1 20:50:11 CET 2014

Dobrý den,

Já jsem to měl to samé se stolním PC. Nějaký P4 3,2GHz WinXP. Bylo tam
2x1GB v Dual Channelu, a jelo to jako z praku. Přidal jsem další 2
stejné paměti, a bylo to viditelně pomalejší. Zkoušel jsem nastavovat v
biosu všechno možné, a nepodařilo se mi to zrychlit na původní rychlost.
Nakonec tam zůstaly jenom ty 2GB. :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip