Re: Notebook DELL Latitude E6400, Port Replicator PR02X a sériový port

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Listopad 1 08:57:15 CET 2014

jeden COM bývá obvykle interní modem.   Jaký máte OS ?  Když jsem měl
v práci ještě XP,
a DELL E6410, tak se to po zasunutí do replikátoru za chodu taky chovalo divně,
někdy se to ani nepřipojilo k LAN.  HW COM tam sice byl, ale
nepoužíval jsem ho, takže nevím.
S novým počítačem , taky DELL , označení teď nevím  a W7 se to chová
korektně, mohu
to vyndávat a připojovat jak chci.