OT - Firefox 2.9

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Květen 31 19:39:15 CEST 2014

Kolko ludi, tolko sposobov prace. Ja zacinam byt nezrvozny z toho, ze
panel so zalozkami zacina byt neprehladny ak ich je tam viac nez 10.
Zhruba 20 zaloziek je absolutne maximum, ktore som ochotny tolerovat.
To potom moze vysvetlovat, ako v pripade flamewarov okolo browserov (a
aj v inych temach) mozu mat ludia diametralne odlisny nazor na tu istu
vec.