OT - Firefox 2.9

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Květen 31 19:17:00 CEST 2014

Kolik si těch 140 záložek bere RAMky?
Zdaleka jich tolik neotevírám, ale FF vytrvale zabírá další a další RAM až
ho nakonec musím ukončit, aby ji vrátil...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr
Zahradnik
Sent: Saturday, May 31, 2014 4:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - Firefox 2.9

Původní zpráva ze dne 31.5.2014 od Karol Bujaček:

> Mozem byt tak zvedavy a spytat sa aky je dovod mat otvorenych tolko
> zaloziek? Osobne si neviem predstavit ako by sa toto dalo vyuzit pre
> produktivnejsiu pracu a vyuzivanie pocitaca.

Netuším, co ti na to mám odpovědět. Prostě to tak je, otvírám hodně záložek
a pracuji s nimi dlouhodobě, takže si je nechávám otevřené.
Když něco hledám, různě porovnávám, nechávám si otevřené záložky, co se mi
líbí, co chci objednat, když to pak udělám, zase je zavřu apod.
Zrovna tuhle jsem jich hodně zavřel a mám jich jen 140.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem