Re: Varování při poklesu kapacity baterie ve Windows

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Květen 31 08:04:25 CEST 2014

Dobre ranko,
asi to nepomuze, ale zkuste powercfg. Kdyz ho spustite s /?, vypise help.
Mel by byt soucasti windows (od nektereho SP)
Pripadne zkuste kouknout do registry na [HKEY_CURRENT_USER\Control
Panel\PowerCfg] a posmejdit, zda tam neni neco od pohledu divneho nebo zda
tam nejak neni prenastavena securita...
Hezky den,
Marek