Krabičky, obaly, boxy na kazety

Pátek Květen 30 15:05:29 CEST 2014

Dobrý den,

     při úklidu jsem po dlouhé době našla kazety s programy do našeho
rodinného Atari. Jenže nemají obaly, jsou jen tak naházené v takové
krabici. Protože se jedná o obaly na datové nosiče pro výpočetní
techniku, tak jsem váhala jestli to je nebo není OT dotaz :-)

     Myslela jsem, že není nic jednoduššího než koupit obaly nové, ale
jaksi jsem dosti narazila. Nikde nic takového nemohu najít. Zkoušela
jsem hledat obaly, krabičky, boxy, na kazety, mc, pásky... a stejně nic
nenacházím.

     Nenapadá někoho, kde by se takové archaické zboží dalo koupit?
Dokonce i Aukro zklamalo.

     Děkuji za postrčení, Saša Svobodová