Re: OT Trochu: Vrták na čtverhrannou díru - tak to jsem nečekal že existuje

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 29 16:32:28 CEST 2014

Blahopřeji, pak máš skutečně chytré děti.
Kouknou na obrázek, pomyslí si "ale táto, takhle, jak je to namalované, to přece
fungovat nemůže", a ohrnou nos.
A mají pravdu, tohle by určitě nefungovalo.   :-)

PL

**************************************

From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 29, 2014 3:08 PM
Subject: Re: OT Trochu: Vrták na čtverhrannou díru - tak to jsem nečekal že existuje

Zdravím,
  no vidíte, a já mám jasno od svých cca 7 let, kdy mi dali rodiče k Ježíšku
knihu Kamarádi čísla, viz např. zde:
http://www.abantikvariat.cz/product/detail/kamaradi-cisla/.
Tento princip je v ní totiž popsán :-). Jeden z obrázků (trojbřitý objekt ve
žlutém čtverci) je dokonce přímo na obalu knihy. A je docela možné, že tato
kniha, spolu s několika dalšími, velmi přispěla k vývoji mých zájmů a kdoví,
co bych dnes dělal, kdybych ji tehdy nedostal :-). Zajímavé je, že když jsem
ji nabízel svým dětem, všechny nad ní ohrnuly nos :-(.

Zdraví Pavel