Kam zaokrouhlovat vzduchovou mezeru trafa?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Květen 29 15:13:01 CEST 2014

Dobry den,

za onoho casu, dal ktosi na mcu odkaz na skripta o vykonovej elektronike,
ktore napisal nejaky pan profesor. Jedny cele skripta z tej serie sa venuju
len navrhu a vypoctu transformatorov, myslim, ze konkretne tam rozoberali
nejake trafo do spinaneho zdroja. Koncilo to sialenostou, nejakou funkciou
4 ci 5 premennych... Tak skuste si ich pozhanat, mozno tam bude odpoved na
Vasu otazku.

A.