OT Trochu: Vrták na čtverhrannou díru - tak to jsem nečekal že existuje

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Květen 29 15:08:36 CEST 2014

Zdravím,
  no vidíte, a já mám jasno od svých cca 7 let, kdy mi dali rodiče k Ježíšku
knihu Kamarádi čísla, viz např. zde:
http://www.abantikvariat.cz/product/detail/kamaradi-cisla/.
Tento princip je v ní totiž popsán :-). Jeden z obrázků (trojbřitý objekt ve
žlutém čtverci) je dokonce přímo na obalu knihy. A je docela možné, že tato
kniha, spolu s několika dalšími, velmi přispěla k vývoji mých zájmů a kdoví,
co bych dnes dělal, kdybych ji tehdy nedostal :-). Zajímavé je, že když jsem
ji nabízel svým dětem, všechny nad ní ohrnuly nos :-(.

Zdraví Pavel