frekvencni menic - vibrace ventilatoru

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Čtvrtek Květen 29 13:46:32 CEST 2014

Dobrý den,

Zkusit změnit modulační frekvenci (parametr P-17) a pohrát si s U/f,
parametry P-28 a P-29... (manuál máte?)

S pozdravem P. R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Thursday, May 29, 2014 12:38 PM
To: HW-news
Subject: RE: frekvencni menic - vibrace ventilatoru

On Thu, 29 May 2014, Pavel Urbancik wrote:

> Frekvence soustavy bych cekal ze bude vice zavisla na otackach nez
> frekvenci site.
> Nebo se frekvence co jde do motoru prenasi i na mechanicke casti a
> muze se projevit takto?

Pres autotrafo se tam to pole statoru toci porad na 50Hz jen je slabsi .
Rotor se toci min protoze ztraci kontakt s polem a jako by poskakuje, takze
uhlova rychlost otaceni osy se behem otacky meni. K vybuzeni rezonanci to
asi nestaci.

Zatimco s menicem se pole toci jen o kousek vic nez osa, rotor ho pekne
sleduje, ma vetsi silu a zrejne i stabilnejsi prubeh otacky takze reonance
ma lepsi sanci.