Fotopast

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Květen 29 09:15:18 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 29.5.2014 od Pavel Kadečka:

> Ono by stačilo, kdyby všichni dodržovali nějaká ta bezpečnostní
> pravidla. Na vchodových dveřích mnoha paneláků se objevuje cedulka
> "zamykejte hlavní vchod", protože běžná praxe je, že někdo zazvoní
> na zvonky (všechny) a buď někdo naslepo zabzučí a nebo mu stačí něco
> jako "letáky" nebo "pošta" a zabzučí taky. A máte vetřelce v baráku.

Souhlasím. A to se nemusí vůbec jednat o zloděje. Mně vyloženě vytáčí,
když nějaký reklamní agent na někoho zazvoní a on ho pustí do baráku,
aby se tu pak pohyboval a obtěžoval každého.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem