Fotopast

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Květen 29 08:51:49 CEST 2014

No, byl jsem svědkem usvědčení s pomocí záznamů z fotopasti. Pravda, jednalo se o lokální problém typu Franta Vomáčka, ne
o profesionálního lupiče, takže by šel poznat i podle oblíbeného svetru a tvaru pupku, kdyby nad ním nebyl krásně vidět
obličej.

Takže ono jak kdy. Když lupič nečeká, že ho něco vyfotí, tak se nemaskuje.

Byla to obyčejná fotopast s nočním viděním, nebo jak se to nazývá. Běžně ji jinak používají na sledování zvěře.

ced