Je vhodne nechat si zmerit STA?

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Květen 29 08:28:43 CEST 2014

Předpokládám, že máte přístroje 50Ohm. Jak se s nimi správně měří 75Ohm
systém?
Dovedu si představit měření v time domain, ignorovat první odraz. Ale
jak se měří třeba širokopásmová frekvenční charakteristika? Napadá mě
jen přizpůsobení odporovým píčlánkem, pak by byl útlum skoro 6dB.
L.

P.S. 100tisíc? To šly ceny nějak dolů. Před lety říkával kamarád, že ta
Felicie je jen takový levný obal na ten sitemaster uvnitř :-)