Re: OT - jayzkové okénko (bylo Re: Zahradnik se bavi)

Středa Květen 28 13:19:54 CEST 2014

Dne 28. května 2014 13:12 Jiří Majzlík Němeček <jirry na centrum.cz> napsal(a):

>  Mě daleko víc rozčiluje, když někdo používá cizí zpotvořeniny, které se
> vyslovují navíc hůř než ekvivalent v češtině. Viz "manažerština". V
> poslední době kroutím hlavou třeba nad "funkcionalitou".
>
> My místo týmbildyngu používáme slovo chlastačka, jsou to taky tři slabiky
> a daleko líp vystihujou podstatu věci.

My jsme nedávno byli a "chlastačka" by to moc dobře nevystihla, jelikož
hlavní náplní byl curling, po něm jsme si dali každej tak jedno pivo a šli
domů. Ale neříkali jsme tomu ani "týmbildyng", ale prostě "kérling".

P.K.