Je vhodne nechat si zmerit STA?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Květen 28 13:19:40 CEST 2014

 28.5.2014, 13:10:58

Pripoustim, ze muzete mit jiny nazor, :-)
ale ja povazuju za vhonejsi, pobihat po baraku s notbookem, nez se
settopboxem a metrovou TV.
Kdyz "zmerite" urovan na zacatku a na konci kabelu, na dolnim a na
hotnim konci pasma, tak i takove amaterske mereni da jakz takz
pouzitelny vysledek.
Pravdepodobnost ze zrovna na kanale 35 a 36 bude dira sice neni
nulova, ale IMHO se te nule hodne blizi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz