OT: RE: EC NLF

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Květen 28 13:03:11 CEST 2014

On zakaznik sice rika, ze chce oranzovou a vy vyrabite cervenou; ale ve
skutecnosti je potreba zluta (tj. nejvyssi kvalita).

JM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Wednesday, May 28, 2014 12:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: EC NLF

Proč si myslíte že jsem nepochopil pojem kvalita?

S použitím mnou uvedené definice a vašeho příkladu: dodržovat ISO v tomto
případě znamená, že všechny výrobky budou stejně červené. Přitom to neříká
nic o tom, zda zákazník chtěl třeba původně oranžovou (a potom jsou všechny
výrobky z pohledu zákazníka nekvalitní, ale všechny stejně).

Tomáš

To je asi nepochopeni slova kvalita. Nastudujte si prosim, co to je (treba
tu:  <http://cs.wikipedia.org/wiki/Kvalita>
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kvalita).

Priklad: kvalita bude barva. Ve vyrobe chceme cervenou. Znamena to, ze
vsechny yrobky, co vyrobime a budou cervene, jsou smejdy? Protoze existuje
vyrobek, ktery je modry (a treba podle vaseho nazoru je lepsi?).

JM