Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Květen 27 21:11:56 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 27.5.2014 od Kuba Jan:

> No mě to slovo totiž uhodilo do očí, protože zrovna v pátek mi
> kolega volal, že "to" dá do boxu a pošle mi to poštou.... Tak se
> ptám do jakýho boxu? A on na to že jako že to zabalí. Tak mu říkám,
> že jako vezme krabici a zabalí a pošle... A on na to že jasně,
> krabici  ale že si na "krabici" nemohl vzpomenout.

:-) No stane se :-)

> A moje dcera normálně do slohu napíše, že to nebylo skutečné, ale
> byl to "fejk" , takže jsem na tahle spojení "vysazenej"  Bohužel je
> takovejch slátanin mezi mládeží čím dál víc a čeština se propadá do
> neznáma.

Mám podobný názor.

> No já myslel , že "hlavní postava" je Velleman K8200   :-) a že
> Petr Zahradník a syn to jenom staví a dává dohromady....

Kdepak, hlavní postava je přece Zahradník, který se baví :-)

> No to je další extrém, ale jak jsem psal, ten záběr obličeje je
> škoda - zbytečná informace, i když se může zdát atraktivnější. V
> každém případě se dá nahradit třeba i statickou fotografií, která v
> průběhu slovního doprovodu zoomuje až do makro detailu.

Tak to dělám na webinářích, kde pouštím prezentaci, ale tohle je
video, tady je to jiné.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem