Zahradnik se bavi

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Úterý Květen 27 20:54:39 CEST 2014

No ja myslel , ze nam Petre ukazes zahradku....
Na kolik takova sranda vyjde ?
Samozrejme + tvuj drahy cas na slozeni vcetne neuspesnych pokusu o
oziveni ;-)))
Starsi Stratasys Dimension, se da poridit do 50 tis Kc, SLA  3d systems
kolem 80 tisic.

LK