Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Květen 27 19:34:57 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 27.5.2014 od Kuba Jan:

> Pochvala, pěkné, počkám si na celý seriál a možná Ježíšek také
> přiveze balíček.

Děkuji. On to nebude zase až tak seriál :-)

> Určitě to celé dalo dost práce, střih, zpracování, je za tím spousta
> času. Dovolím si malou osobní připomínku  k "popiskám ( popisce) "
> odkazu. Ať je celá buď v češtině ( bez diakritiky samozřejmě ) nebo
> v angličtině. Osobně se přimlouvám za češtinu :
>
> př:
> http://www.zahradniksebavi.cz/post/3d-tiskarna-velleman-k8200-vybaleni

Ano, já také nemám rád, když je něco napůl česky a napůl anglicky.
Samotnému se mi nelíbí, když čeští youtubeři příliš používají anglické
termíny. A nad tímhle jsem se docela dlouho zamýšlel. Nakonec jsem tam
ten unboxing dal, protože jsem si říkal, že lidem bude víc jasné to
slovo unboxing, než by bylo české vybalení. Spíš jsem to tedy udělal
jako výjimku. Jak píšu, sám to nemám rád.

> Druhá a poslední připomínka je k záběrům na obličeje. Ve videu je
> jich odhadem možní polovina času a mě přijdou zbytečné. Ano, hodí se
> na začátek, rozloučení s dílem, ale místo těchto záběrů uvnitř videa
> může být zabírán vlastní HW. S tím, že zvuk - popis samozřejmě
> zůstává.

A jejej, tak to bude velké zklamání z druhého videa, které budu co
nevidět stříhat. Tam bude můj obličej stále :-) Tak co nadělám, když
jsem tam hlavní postava, že? :-)

> Vycházím obecně např. z rozšířených tutoriálů na webu, které jsou
> podobně stavěné. Mě osobně tam prostě tyhle záběry překážejí - v tom
> prvním díle určitě nevadí. Ale mám nakoukáno spousty hodin jiných a
> když má seriál 20 částí a u každého 20 min dílu je byť třetina se
> "zbytečným" záběrem už je to spoustu času.

Záběry se musí střídat, jinak to není divácky atraktivní. Také mám
leccos shlédnuto a vyloženě se mi nelíbí, když autor videa nasměruje
kameru kamsi, celé video s ní nehne, ani on sám se neukáže, a kecá a
kecá.

> To jen takové doporučení, nechci aby to vyznělo jako že špatně - ale
> měla být i kritika. Z toho samého časového důvodu je super to
> zrychlení při montáži dílu !!  Jinak palec nahoru, těším se na další
> díly. Kdy budou?

Já jsem vděčný za jakoukoliv kritiku. Za kladné komentáře mohu jen
poděkovat, samozřejmě jsem rád za každou pochvalu, i když pochválit se
umím i sám. Nad kritikou se mohu zamyslet a chci zamýšlet. Děkuji.

Další díl bude během několika dnů, jen co ho sestříhám, je už také
delší dobu natočený.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem