STM32 z ebay

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Květen 27 10:25:43 CEST 2014

Pokud to bylo pres ebay a/nebo PayPal tak stacilo pozadat o vraceni 30%
zaplacene castky a cena by byla na te puvodni.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 27. 5. 2014 10:03:11
Předmět: RE: STM32 z ebay

"

No mna dostal cinan raz tak,

ze som objednal 10ks, on mi poslal fakturu

ja som zaplatil,  potom mi napisal ze sa pomylil

a ze cena je vyssia a tak mi poslal o 3 ks menej

Ta kusova cena vypadala vyrazne lepsia ako u ostatnych

cinanov ale po jeho “uprave” ceny uz to bolo rovnake

ako u ostatnych dodavatelov

A uz s nim odvtedy neobchodujem/

j.