RE: Ještě jednou binární hodiny

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Květen 26 21:41:21 CEST 2014

Nechci už to téma rozviřovat, když ho jednou admin stopnul, ale jen chci říct všem, co z toho "šílí", že to je minimálně průměrná až mírně nadprůměrná práce. Jedinou chybou je, že není uvedeno, odkud to vzal, jak jsme to tu už minule diskutovali. IMHO se jedná o studenta učňáku s maturitou (ten název střední odborná škola nám byl čert dlužen, pak nikdo nepozná, co to vlastně vůbec je).

Kdybyste viděli s čím občas přijdou někteří naši studenti (a to jsme celkem profláklá průmyslovka), tak tohle je stále zlaté...

Podle reakcí si mnozí z Vás fakt asi nedovedete představit co za materiál je dnešní průměrný středoškolský student. Ano samozřejmě existují někteří, kteří tuto úroveň výrazně převyšují, ale je jich bohužel méně než šafránu (řekněme tak jeden až max dva za 3 roky). A průměrné řemeslné schopnosti? Spíše záporné (nejen, že nic nevytvoří, ale ještě přitom zničí nářadí).

No nic, jen abyste měli trochu realistický pohled...

Howkh.

Jakub Šerých