RE: OT: Ještě jednou binární hodiny

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pondělí Květen 26 18:48:29 CEST 2014

to je tedy fakt sila .... naprosto souhlasim s hodnocenim, do puntiku !
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Monday, May 26, 2014 6:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Ještě jednou binární hodiny

Teda jedna věc je ukradená konstrukce, druhá věc je úroveň použitého jazyka (tedy toho slovesného, nikoli programovacího) a třetí věc je JAK NĚKDO MŮŽE BÝT TAKOVÉHLE PRASE???

Myslel jsem si, že už jsem v životě viděl dost, ale technická úroveň konstrukce je neskutečná... Ořez hlavní DPS, ořez desky převodníku (nějak to tam plácnem a ono to motná nějak vyjde), zadní panel, pomocný držák hlavní desky, humus, kam se člověk podívá... Neskutečné, kdyby mu bylo osm, tak bych mu to pochválil, abych ho motivoval, v deseti bych se ho snažil nasměrovat k tomu, aby to udělal lépe a v osmnácti nemilosrdně vyhodil (a to aniž bych zjistil, že ta konstrukce není jeho, už jen za tu technickou stránku).

Každopádně díky za poučení.

Pave Kutina