OT: Ještě jednou binární hodiny

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Květen 26 18:14:30 CEST 2014

Teda jedna věc je ukradená konstrukce, druhá věc je úroveň použitého
jazyka (tedy toho slovesného, nikoli programovacího) a třetí věc je JAK
NĚKDO MŮŽE BÝT TAKOVÉHLE PRASE???

Myslel jsem si, že už jsem v životě viděl dost, ale technická úroveň
konstrukce je neskutečná... Ořez hlavní DPS, ořez desky převodníku
(nějak to tam plácnem a ono to motná nějak vyjde), zadní panel, pomocný
držák hlavní desky, humus, kam se člověk podívá... Neskutečné, kdyby mu
bylo osm, tak bych mu to pochválil, abych ho motivoval, v deseti bych se
ho snažil nasměrovat k tomu, aby to udělal lépe a v osmnácti nemilosrdně
vyhodil (a to aniž bych zjistil, že ta konstrukce není jeho, už jen za
tu technickou stránku).

Každopádně díky za poučení.

Pave Kutina