OT: Ještě jednou binární hodiny

Pondělí Květen 26 17:08:11 CEST 2014

Hezký večer,

     ještě se na chvilku vrátím k maturitním pracím z nedávna. Nechci
oživovat OT příspěvek, ale část lidí mne žádala o tu práci a věřím tomu,
že jiní se také rádi podívají.

     Z té práce jsem vymazala jména a teďka je na této adrese
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/index.php?path=soubory/
věřím, že se třeba i dobře pobavíte nebo budete jen, jako já, žasnout.

     Soubor je formátu DOC z balíku MS Office 2003. Zkoušela jsem jej
převést do RTF ale to nabobtná na cca 120 MB a to by se přenášelo moc
dlouho. Uložit jej jako PDF zatím nemám možnost. Ale věřím tomu, že
vážný buď Office má a nebo tento soubor umí otevřít v jiném systému.
Předpokládám, že i Libre Office, jak se dneska jmenuje, to otevře bez
problémů.

     Chci požádat o to, aby se nerozjela další ohnivá debata na téma
maturantů, vzdělání nebo Windows <> Linux, případně Office <> cokoli
jiného či o tom, jestli to nahlásit nebo ne. Rozhodla jsem se tak, že
"práci" takto zveřejním, dám odkaz i pod původní článek, a ať si každý
udělá obrázek sám.

     Saša Svobodová

PS: V textu doporučuji si všimnout českých poznámek v těch útržcích
řídícího programu a také obrázku s osazovacím plánkem :-)