osciloscop DS1102E - kupa

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Květen 26 16:01:19 CEST 2014

Mam DS1102E nekolik let a funguje. Uvital bych vetsi pamet na vzorky.
(Uz mi hodne moralne zestartl, tak mi nepodporuje vetsi USB flash nez 4GB, sw na 64 bitech tj. driver mi pada. To ale moc nepouzivam, tak mi to zas tak nevadi. Psal jsem do rigolu a neodpovedeli tj. support z meho pohledu je nula.)
Jirka