Program pro analýzu internetového provozu

Pondělí Květen 26 13:45:20 CEST 2014

Dobrý den,

     existuje hromada různých programů analyzujících provoz sítě, ale
nechce se mi je všechny zkoušet. Chci se zeptat, jestli někdo dovede
poradit program, freeware nebo za rozumnou cenu, který by dokázal ukázat
takovouto tabulku:

FireFox 98 MB
Windows 12 MB
AVG 1,2 GB
Thunderbird 128 kB
Neznámý zákeřný program 12 kB

     Počítač mám teďka připojený pomocí USB modemu od Vodafonu na jejich
síti a ovládací program sice ukazuje kolik se přeneslo, ale jen celkové
součty a zdá se mi, že FUP mizí nějak moc rychle Proto by mne zajímalo,
jak moc který program, či součást systému, leze na internet a stahuje si
data.

     Operační systém je Windows XP SP3

     Děkuji, Saša Svobodová