osciloscop DS1102E - kupa

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Květen 26 13:28:45 CEST 2014

ja mam na takove to domaci zvykani bratricka DS1052E a jsem spokojen.
jedine, co mi trochu vadi je hlucnost ventilatoru, respektive je to spis
asi samotne proudeni vzduchu pres mrizku nez ventilator, co dela hluk.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz