Jak najit notebooky se slotem mSATA nebo M.2 ?

pyjan pyjan na tiscali.cz
Pondělí Květen 26 12:52:55 CEST 2014

U LENOVA lze použít mSATA disk od řady T420, T520, X220 atd a výš ve
slotu pro WAN - vyzkoušeno. údajně by to mělo jít už u řaty T60, X60 ale
pouze Intelovský mSATA s kapacitou do 4G - nezkoušel
jsem
http://www.thinkwiki.org/wiki/Intel%C2%AE_Turbo_Memory_hard_drive_cache