Jak najit notebooky se slotem mSATA nebo M.2 ?

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Neděle Květen 25 17:17:49 CEST 2014

Vložení SSD místo DVD se mi moc nelíbí, protože o tu DVD mechaniku přijdu.
Radši bych za svoje peníze koupil NB, ze kterého nemusím vyndavat DVD,
abych přidal SSD.
Přidal bych tam disk mSATA, jakmile by začal být NB pomalý.

Mohl bych koupit rovnou NB s SSD, ale tím bych si velice zúžil výběr a
zvýšil cenu.

Proto se pídím po informacích, které notebooky mají volný slot mSATA
nebo M.2, nejlépe o rychlosti SATA3.
Zatím jsem našel toto:
   http://www.mydigitaldiscount.com/msata-ssd-compatability-list.html
Nevíte o nějakém lepším seznamu, kde by byl i údaj SATA2 nebo SATA3?

Taky by se hodila informace, které notebooky mají rozhraní o rychlosti
SATA3 i pro vestavěný HDD.
Kdybych se rozhodl jít cestou výměny HDD za SSD.

Jiří Sládek

P.S. Trochu jsem zkrátil Subjekt