OT - Proc se neozyvam

Neděle Květen 25 16:26:06 CEST 2014

Je to divne, ale je to tak, jeste proverim teplotu extruderu ale zas
kdyz to tavi ABS pri stejne nastavene teplote...
Sel jsem postupne z 215, zkousel jsem i 245 a nepozoroval jsem nejake
negativni efekty (jen to trosku vic cinta behem prejezdu). Je mozne, ze
je to trosku zkreslene, protoze pri PLA je vrsek extruderu lehce
ofukovan ventilatorem, ale za vic nez par stupnu to asi nebude.

Kazdopadne nevim proc, pri vyssi rychlosti to nestiha PLA tavit ani tak
a pohon extruderu vynecha obcas krok pri delsich usecich obrysu nebo
vyplne(je to bez prevodu), kdyz snizim rychlost, je to skvele. Pri ABS
nejsou vubec zadne problemy, to tavi jakoukoli rychlosti co stihaji
motory...