OT - Proc se neozyvam

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Květen 25 16:02:38 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 25.5.2014 od Jaromir Sukuba:

> Ten rebel nevyzera zle. Tie hlinikove profily asi budu lacnejsie nez
> tie co mam v MendelMaxe 1.5. Ale stranka k nemu je mizerna.
> Viacmenej len forum, kde vidim ludi riesit nejake parcialne
> problemy, ale kompletnejsie informacie tam musim hladat. Preskumam
> to este trochu blizsie.

Já jsem se rozhodl, že udělám komplet kit pro toho Rebela. Jinými
slovy, když ty jednotlivé díly budeš shánět, tak to bude trvat měsíc a
půl, budou to nervy, zaplatíš spousty poštovného a ještě musíš leccos
upravit, uříznout, stolek vyvrtat apod.

Sehnal jsem všechno a dám to do jednoho balíku, do jednotlivých sáčků
díly i s potřebnými šrouby, maticemi. Úplně všechno, co je potřeba
mimo nářadí. A tím myslím opravdu všechno do posledního šroubku.
Vybalíš krabici a za víkend z toho postavíš tiskárnu, nemusíš nic
řezat ani pilovat, stačí šroubovák, inbus klíče, ploché klíče,
páječka.

Mám to už kompletně nachystané. Chci k tomu ještě udělat video návod,
jen na to někde vzít čas. A chci si ověřit v praxi, že jsem na vůbec
nic nezapomněl, tj. chci 2-3 ty tiskárny postavit, zatím jsem postavil
jen jednu.

A když to řeknu jednoduše, jestli jsem se někde nepřepočítal, takový
komplet kit se vším všudy bych zřejmě dokázal dodat za 9.999 Kč (to je
370 EUR) včetně DPH (s daňovým dokladem, jsem plátce DPH). Plus
poštovné. Myslím, že to vůbec není špatná cena.

> Inak tlacim kde-ake blbosti. Nejake diely na krabicky, hmatniky na
> tlacidla, vcera mi tlaciaren vyplodila malu bustu Beethovena. A
> samozrejme si ltacim nejake diely ktorymi si zlepsujem existujucu
> tlaciaren :-)

Skvěle. Tak se pochlub, já se také pochlubím. Dělám nějaká videa, už
brzy něco vypustím :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem