Jaky vyhledavac pouzivate?

AZe aze na seznam.cz
Pátek Květen 23 10:51:28 CEST 2014

Jistě, už jsem se jednou opravil, brouser....:)
Vzhled jsem vrátil, ale mrknu se na tu Operu a emaily, protože LiveMail mi
občas (po probuzení PC) oznámí: "Zpráva nebyla načtena".
A Klikněte sem. Stiskněte mezerník. Můžu se uklikat a ustiskat a nic. Pomůže
jen načtení Thunderbirdem...
Zlatá XP.
aze

-----Původní zpráva-----
From: gatilo
Sent: Friday, May 23, 2014 10:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Jaky vyhledavac pouzivate?

23.5.2014, 10:27:21

Vyhledavac ? No Velkeho Bratra. Ono se da realne pouzivat i neco
jineho ?

Jakou to ma souvyslost s browserem ? Nechtel jste se zeptat na tento ?
Opera 12.xx, uz ponekud obstarozni, takze ne vse pod ni funguje, takze
jako doplnek Chrome.

Pokuv vam vadi 29 verze Firefoxu, doporucuje se bud
Add-on Classic Theme Restorer, nebo prechod na PaleMoon, ale jak
vyplyva z vyse uvedeneho, osobni zkusenost nemam ani s jednim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz