OT: najdenie miesta poskodenej rurky

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Květen 22 16:50:12 CEST 2014

U nás v bytě bylo zase na betonové podlaze vyvedeno KO*OT. Majitel firmy se
docela potil, když mi to vysvětloval. Jestli svůj hněv odnesl stavbyvedoucí nebo
podlaháří, to jsem už nezjistil. :-)

Nikdy bych nevěřil, že lze izolací na komín vystavět komínek o výšce 2,5 m, aby
zakryl kameru. Měli smůlu, podle záznamu tam byl komínek asi 4 minuty, když jsem
to objevil.

Vyjgly schovavali pečlivě, protože všechny nalezené končili pravidelně na stole,
kde jedli. Za ty kecy to nestálo.

No já se ani nedivím, že měli potřebu mě titulovat do betonu.

Standa