OT: najdenie miesta poskodenej rurky

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Květen 22 10:58:18 CEST 2014

To jeden týpek, taky v raných devadesátých, si jel vydělat do Německa,
prý tam zedník bere 3x víc než u nás. Jenže druhý den byl zas zpátky a
zarputile odmítal sdělit proč. Po letech se přiznal, že přesně kvůli
tomu, o čem je řeč níže :-) V Německu to holt nebylo zvykem...

Aleš Procháska