Rizeni 50W LED

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Květen 22 10:54:02 CEST 2014

No, to je menej ako malo informacii....  :-)
Chladic musite vyberat naozaj iba skusanim. Ziadne hodnoty Tj, ani graf Tc
vs Flux, Tc vs Vf,....
Nebudte prekvapeny ak po pol roku svietenia, bude z nej emitovat len 50%
nominalnej hodnoty (myslim ze 4000lm), no ale za tu cenu....

komore zvetsovaku :) Aktivni chlazeni,
otevrene).

Aktivne chladenie ... 50W uchladite aj pasivne velkym kusom chladica.
Aktivum ma velky neduh - pri poklese otacok ventilatora vplyvom
opotrebovania, zacne stupat teplota na chladici, tym padom Tc LED leti hore
a LEDke sa skracuje zivotnost alebo sa moze az odpalit. Preto je vhodne mat
thermal feedback do drivera pri aktivnom chladeni.

nemam.
To je naschval, treba sa registrovat, inak by tam vznikol chaos.....

p.j.

Dňa 22. mája 2014 10:20, Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal(-a):