Typicke vzdelanie v konfere

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Květen 22 07:26:01 CEST 2014

Já právě barák dokončil, garáž mám 3x9 m a bude sloužit víceméně jako
dílna + skládek. S prostorem tedy problém celkem není.

Po 25 letech bastlení ale zjišťuju, že mě to nějak přestává bavit a
radši dělám větší věci, u kterých se nemusí sedět a člověk se trochu
zapotí. Vybavení dílny tedy směruju spíš k truhlařině.

JMN