RE: Úroveň maturantů

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Květen 20 20:30:03 CEST 2014

Například u nás jako volitelný předmět ve čtvrtém ročníku na oboru Technické lyceum :-)

Jmenuje se to tedy pouze "dějiny techniky", ale nepochybně to je právě o základních vynálezech, které dějinami techniky zásadně hýbaly.
Jakub Šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of AZe
Sent: Tuesday, May 20, 2014 7:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Úroveň maturantů

U předmětů jako dějepis či dějiny literatury nebo jak se to jmenovalo mne také na SPŠE nebylo jasné, k čemu jsou. Pravda, naštěstí to bylo jen v prváku. Na SPŠE bych uvítal něco jako dějiny elektrotechniky, od Volta přes různé vynálezce jako Tesla atd. včetně různých významných fyziků až po současnost. Bohužel. O tom, že by se někde vyučoval předmět dějiny techniky a vynálezů jsem zatím neslyšel.
aze