OT: Uroven studentu, reseni projektu

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Květen 20 17:18:53 CEST 2014

On Tue, May 20, 2014 at 03:09:59PM +0200, František Burian wrote:
> Zdravim vsechny pritomne,
>
>     Vidim ze se zde rozjela pekna diskuse o urovni studentu. Jelikoz je ted
> konec semestru a snad kazdy z vyucujicich
> je zaplaven tou "hruzou" ze vsech stran, neda mi to abych si taky neulevil.
>
>    Snazime se ve vyuce hnat studenty k tomu aby neco udelali, formou
> projektu (zadani za posledni 3 roky jsou verejne na
> https://sites.google.com/site/vutrobotika/projekty/2014projekty). At kazdy
> posoudi sam podle tech odevzdanych praci jak by
> je hodnotil. Jsou tam tymove prace naprosto excelentni, kde je videt ze
> [...]

To je, myslim, dobre reseni. V zahranici - mam ten pocit - jsou lide
daleko vice "vodeni zarucicku" a taky "kopani" k tomu, aby neco poradne
udelali. Lepsi vice mensich terminu nez jeden velky na konci.
(BTW, ono se tim studeni taky nauci sami sebe organizovat ve vetsich
projektech - kdyz mu nekdo ukaze, jak to jde delat...)

P.T.