OT Re Uroven maturantu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 20 16:03:00 CEST 2014

Tragedia ucenia je, ze nielen ziaci sa vyskytuju v gaussovskom rozlozeni, ale aj ucitelia, takze pouzitelne vysledky vypadavaju z principu len tak z cca 25% ...

Ulohou "vedenia" (t.j. ministerstvo skolstva a paraziti z nich zrodeni, plus pedagogicke fakulty) by bolo tlacit tu ucitelsku gaussovku co najuzsie a co najviac doprava, bohuzial, u tych prvych z nich je to rozlozenie z principu ich selekcie inverzne exponencialne... :-(

wek

-----Original Message-----

From:  RV <vicek.radek at cpost.cz>
Subj:  Re: Úrove maturant
Date:  Tue 20. May 2014 15:22
Size:  3K
To:  HW-news <hw-list at list.hw.cz>

Ac se vetsinou s PT moc neshodujeme ;-) tak tady jsem jednoznacne s nim
za jedno. Dokonce jsem urcite nekdy drive vyznaval podobne nazory jako
PK. S vekem mi doslo jak tragicky to je omyl.

Ale obavam se, ze to vysvetlit nelze.

Radek Vicek

Dne 20.5.2014 14:45, Petr Tomasek napsal(a):

> No, to je bohužel práv to nedorozumnní, že „eština“ == „Pravopis“ + „Seznam
> dl význaných autor“. To je ale naprostá ptákovina :-/.
>
> P.T.

Pro pípad, že tato zpráva obsahuje návrh smlouvy, eská pošta, s.p. vyluuje možnost pijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli zmnami, dodatky i odchylkami. Navržení zmn, dodatk i odchylek z Vaší strany považujeme toliko za podnt k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Až do okamžiku podpisu/uzavení smlouvy nejsme jakoukoli naší nabídkou vázáni. Výsledky jednání pedcházejících uzavení smlouvy považuje eská pošta, s.p. za nezávazné. eská pošta, s.p. nenese žádnou odpovdnost za pípadné ukonení nebo perušení jednání o smlouv, a to bez ohledu na jeho dvod.

Tento e-mail vetn píloh mže obsahovat dvrné informace. Jestliže nejste zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveejnní, tisk, kopírování, distribuce nebo šíení tohoto e-mailu a pipojených píloh je písn zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodlen jeho odesilateli a okamžit tento e-mail vetn jeho píloh trvale vymažte ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu zpsobenou modifikacemi i zpoždním penosu e-mailu.

In the event that this email contains a contract proposal, eská pošta, s.p. hereby excludes acceptance of the contract proposal with alterations, amendments and adjustments of any nature. Your proposal of alterations, amendments and adjustments may only be subject of further contract negotiation. eská pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the contract is concluded. eská pošta s.p. considers the result of contract negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. eská pošta, s.p. is not liable for termination or interruption of any contract negotiation for whatever reason.

for any damage that may be caused by any modifications or delay in the transmission of it.