Re: OT Skola (bylo Re: OT: Úroveň maturantů )

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Květen 20 12:11:58 CEST 2014

To nejde nechat dlouho vystavené, kdyby si toho všiml nějakej humanistickej
terorista, tak by dotyčný dýchal filtrovaný vzduch skrz mříže.

Já to vytiskl klukovi, ale četl jsem to až na papíře, kvůli
humanistickofašistické ženě jsem to zase schoval a dám mu to až budem někde
spolu sami.

----- Původní zpráva -----
Od: Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 5. 2014 17:13:36
Předmět: OT Skola (bylo Re: OT: Úroveň maturantů )
Mimochodem obcas "lustruju" skolní aktovku, krom jiných zajímavych vecí
jsem nasel i zajimave priklady z fyziky. Nepochazi ale pry ze skoly,
nybrz od kamaradu. No, zabavil jsem to, ale povinne jsme si to
vypocitali :-)
Docasne k nakouknuti zde : http://jaku.ic.cz/Hustota/fy.jpg

Byl by možný funkční odkaz. Díky.
Zdeněk Aster