OT: najdenie miesta poskodenej rurky

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 20 11:48:43 CEST 2014

 20.5.2014, 11:42:54

Tez se mi jevi, protlacovani vhodne kulicky, z celeho probehnuvsiho
breinstormingu, jako nejschudnejsi.
V kazde ferone maji bakelitove koule na ruzne ovladaci paky, stran
hmotnosti celkem vhodne pro protlacovani vodou, a jestli bude i vhodny
prumer, tak imho neni co resit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz