Re: OT Skola (bylo Re: OT: Úroveň maturantů )

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Květen 20 11:20:59 CEST 2014

Dobry den,

vcera som napisal parodiu na PhD studium a vzdelanie ako reakciu na tuto
Vasu pasaz... A aj ked som ho nedokoncil, nepochopil som o co v nom ide,
predsa len je to dnes dobry zdroj zabavy a uvolnenia sa z mojej zivotnej
situacie, v ktorej som sa ocitol.

A.