Re: Úroveň maturantů

Úterý Květen 20 11:03:25 CEST 2014

Pravopis se snad učí už na základní škole... a jinak biflovat se obsah
nějaké literatury nebo povinná četba, to je pro budoucího technika ztráta
času. Podobně nutit ho, aby si pamatoval, kdo to byl nějaký Hrabal... kdo
chce, ten si ho najde i pozdějc, kdo ne, bude mu ukradený i když to dostane
befehlem od soudružky učitelky.

P.K.