Re: [Mech] Pracovní stůl

Balu balu na k-net.fr
Úterý Květen 20 09:15:12 CEST 2014

Brat ma v spalni, hned vedla postele nie uplne malu cnc frezu. Drevenne parkety, nie koberec, to celkom pomaha s odstranovanim spony :-) Urobil k tomu stol so suflikmi na nastroje, kompresor aj trojfazova pripojka ide z vonku.
Zo zaciatku to nebolo moc pochopene, ale casom to preslo do stavu akceptacie :-))