RE: [Mech] Pracovní stůl

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Květen 20 07:21:07 CEST 2014

Tak já jsem si jako pracovnu zabral ložnici. Ale svěrák s přísavkou na
skleněném stole je jen na jemnou práci. Teď jsem na tom řezal 2,5 mm plechy
a to už moc nešlo. Navíc vzhledem ke sklu pod svěrákem nejde používat
kladivo. L

Vyluxovat samozřejmě jde, ale nedělám si iluze, že ty železné piliny dostanu
z koberce všechny.

Taky mám v ložnici uložených několik kol, tak nechci moc provokovat, abych
nedostal výpověď z parkoviště. J

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel
Kořenský
Sent: Monday, May 19, 2014 11:55 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [Mech] Pracovní stůl

Správná odpověď je důsledná výchova partnerky. Kdysi dávno, když jsme
bydleli v 1+1 a byl jsem ještě mladý, plný mužné síly a mladistvé jiskry,
prošlo mně v obývacím pokoji i broušení balsového potahu na větroni o
rozpětí 4m ze stavebnice Robbe.
S přibývajícím věkem a přestěhováním do nového bytu jsem trpělivost mé drahé
raději již znovu nezkoušel a zařídil jsem si dílnu v kamrlíku cca. 3x4 metry
původně projektantem zamýšleném jako koupelna ve druhém patře bytu. Tam se
mi vejde i soustruh a fréza (pravda, jen Sherline) a bordel zůstává tam a
jen mírně (tedy dle mého názoru mírně, moje drahá má poněkud odlišný názor,
ale ona je trochu cimprlich) proniká do zbytku bytu. :)

Zdraví PavelK